• 03-07-2020, 14:05:01
    #1
    ///////
  • 03-07-2020, 14:06:58
    #2
    hangi şehirdesiniz?
  • 03-07-2020, 14:11:06
    #3
    Adamın 150k arabasını alıp 1k depozito vermekten mi kaçıyorsunuz
  • 03-07-2020, 14:13:35
    #4
    Day
    Üyeliği durduruldu
    Goldcardan bak anlatırım sana mevzusunu , otomatik 1,120 tl gibi o da düşer
  • 03-07-2020, 14:28:19
    #5
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın 150k arabasını alıp 1k depozito vermekten mi kaçıyorsunuz
    Yorum yapmak için yorum yapmaktan vazgeçin.Yıllardan beri araba kiralarım 150k lık bir araba yok ortada ve en az 1k depozito istiyorlar.Maksimum bugune kadar verdiğim depozito 500₺ bu aralar bu araba satıcılarına ve kiralayanlara birşeyler olmuş ondan dolayı böyle bir konu açtım.
    Kusura bakmasın kimse symbol ya da hyundai tarzı araçlara 1 1.5 k depozito veremem.



    Day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Goldcardan bak anlatırım sana mevzusunu , otomatik 1,120 tl gibi o da düşer
    detayları iletirsenız bakayım hemen.
  • 03-07-2020, 16:51:45
    #6
    WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapmak için yorum yapmaktan vazgeçin.Yıllardan beri araba kiralarım 150k lık bir araba yok ortada ve en az 1k depozito istiyorlar.Maksimum bugune kadar verdiğim depozito 500₺ bu aralar bu araba satıcılarına ve kiralayanlara birşeyler olmuş ondan dolayı böyle bir konu açtım.
    Kusura bakmasın kimse symbol ya da hyundai tarzı araçlara 1 1.5 k depozito veremem.





    detayları iletirsenız bakayım hemen.
    Konu açmak için açılan konuya yorum atmak için yorum atılır.

    Yıllardan beri araba kiralayıp 500tl yemi takılldınız adı üstünde depozito geri alacağınız para.
  • 03-07-2020, 16:55:40
    #7
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açmak için açılan konuya yorum atmak için yorum atılır.

    Yıllardan beri araba kiralayıp 500tl yemi takılldınız adı üstünde depozito geri alacağınız para.
    Evet yıllardan beri araba kiralarım ve depozitoyu gününde adam akıllı veren 1 tane firma görmedim.
    hgs ogs kontrolleri 15 günde bir geliyor en az 15 gün sonra ödeme alabiliyorum. 15 gün içinde alırsam depozito öpüp başıma koyarım bide almak için adamlarla uğraşıyoruz.

    Aylık kiraladığım araçlara 1k depozito verdiğimde oldu. 1 Haftalık araba için 1k 1.5k depozitoyu bloke etmek anlamsız geliyor.