ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın 150k arabasını alıp 1k depozito vermekten mi kaçıyorsunuz
Yorum yapmak için yorum yapmaktan vazgeçin.Yıllardan beri araba kiralarım 150k lık bir araba yok ortada ve en az 1k depozito istiyorlar.Maksimum bugune kadar verdiğim depozito 500₺ bu aralar bu araba satıcılarına ve kiralayanlara birşeyler olmuş ondan dolayı böyle bir konu açtım.
Kusura bakmasın kimse symbol ya da hyundai tarzı araçlara 1 1.5 k depozito veremem.



Day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Goldcardan bak anlatırım sana mevzusunu , otomatik 1,120 tl gibi o da düşer
detayları iletirsenız bakayım hemen.