WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapmak için yorum yapmaktan vazgeçin.Yıllardan beri araba kiralarım 150k lık bir araba yok ortada ve en az 1k depozito istiyorlar.Maksimum bugune kadar verdiğim depozito 500₺ bu aralar bu araba satıcılarına ve kiralayanlara birşeyler olmuş ondan dolayı böyle bir konu açtım.
Kusura bakmasın kimse symbol ya da hyundai tarzı araçlara 1 1.5 k depozito veremem.





detayları iletirsenız bakayım hemen.
Konu açmak için açılan konuya yorum atmak için yorum atılır.

Yıllardan beri araba kiralayıp 500tl yemi takılldınız adı üstünde depozito geri alacağınız para.