• 02-02-2015, 13:25:48
    #28
    Üyeliği durduruldu
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @maxad;

    Pm. gönderilmiştir cevaplarsanız sevinirim

    İyi Çalışmalar.
    Cevap verilmiştir.
  • 06-02-2015, 19:57:07
    #29
    benm siteme günlük 150 trafik geliyor maxsad siteniz incelendi sorun yok aşağıdaki linkden başvurabilirsiniz dedi daha önce bi başvurim dedim
  • 12-02-2015, 23:24:27
    #30
    Öncelikle 1-2 haftadır hala başvuru gelecek başvuru kabul edildi reklam boyutlarını ilettim fakat günde 1 mesaj atıp mesaj atmayı kesiyorsunuz herhalde.
  • 13-02-2015, 00:26:01
    #31
    Ben kullandım ama tık başına verilen ücretlerde neredeyse normal adsensenin yarısı kadar , Bu bir tesadüf değilse eğer, bu sistem tık başına ödenen normal tutardan kesinti yapıyor.
    ayrıca tıklama oranlarında da gözle görülür bir azalma gözlemledim. Tabi bu da bir tesadüf değilse...
  • 13-02-2015, 18:50:33
    #32
    professionalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullandım ama tık başına verilen ücretlerde neredeyse normal adsensenin yarısı kadar , Bu bir tesadüf değilse eğer, bu sistem tık başına ödenen normal tutardan kesinti yapıyor.
    ayrıca tıklama oranlarında da gözle görülür bir azalma gözlemledim. Tabi bu da bir tesadüf değilse...
    Senin maxadın ne?
  • 16-02-2015, 01:19:14
    #33
    hocam adsense reklamlarına başvuracağım da. . .

    adsense hesabı almak (ilk onay ve ikinci onay) + siteye en uygun şekilde yerleştirmek için talep ettiğiniz ücret nedir?
  • 17-02-2015, 16:04:25
    #34
    Üyeliği durduruldu
    mecerak48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle 1-2 haftadır hala başvuru gelecek başvuru kabul edildi reklam boyutlarını ilettim fakat günde 1 mesaj atıp mesaj atmayı kesiyorsunuz herhalde.
    Merhaba, rica etsem konuyla ilgili olarak ozgur.ekinci@maxad.co adresine bir mail iletebilir misiniz. Sürecin nerede takıldığını hemen kontrol edelim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:04:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:00:25 --

    professionalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullandım ama tık başına verilen ücretlerde neredeyse normal adsensenin yarısı kadar , Bu bir tesadüf değilse eğer, bu sistem tık başına ödenen normal tutardan kesinti yapıyor.
    ayrıca tıklama oranlarında da gözle görülür bir azalma gözlemledim. Tabi bu da bir tesadüf değilse...
    Merhaba, kullanılan Google AdX sistemi Google AdSense sisteminden farklı bir gelir modeline sahiptir. AdSense deki gibi bir tıklama geliri üretmemektedir. Yani ana gelir tıklama değildir.

    Dikkat edeceğiniz üzere sistemimizde bir Tıklama Geliri alanı göstermiyoruz. Gelirlerinizi eCPM parametresine göre görebiliyorsunuz.

    Zaten ürün AdSense ile rekabet eden bir ürün değildir. AdSense kullanırken ek bir kaç reklam alanına daha ihtiyaç duyarsanız kullanabileceğiniz başarılı bir Google ürünüdür.

    Sistemde yapılan kesinti ise şirketimizin hizmet geliridir ki bu rakam piyasa ortalamalarına göre düşük bir rakamdır.
  • 21-02-2015, 12:47:30
    #35
    mesajım bulunsun.
  • 21-02-2015, 16:04:03
    #36
    skypetan ekledim üstad sedatdas34