professionalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullandım ama tık başına verilen ücretlerde neredeyse normal adsensenin yarısı kadar , Bu bir tesadüf değilse eğer, bu sistem tık başına ödenen normal tutardan kesinti yapıyor.
ayrıca tıklama oranlarında da gözle görülür bir azalma gözlemledim. Tabi bu da bir tesadüf değilse...
Senin maxadın ne?