Ben kullandım ama tık başına verilen ücretlerde neredeyse normal adsensenin yarısı kadar , Bu bir tesadüf değilse eğer, bu sistem tık başına ödenen normal tutardan kesinti yapıyor.
ayrıca tıklama oranlarında da gözle görülür bir azalma gözlemledim. Tabi bu da bir tesadüf değilse...