• 16-01-2008, 20:15:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Post ücretleri buyrun:

    100 Konu 3 $
    200 Konu 6$
    300 Konu 9 $
    400 Konu 12 $
    500 Konu 15 $

    Ödeme : Paypal

    Forum, Wp, vs.. atılır
    ***** Post atılmaz...

    Ücretin yarısı işin başlangıcında yarısı işin bitişinde alınır..

    Saygılar..
  • 16-01-2008, 20:45:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence konu başlığı değiştirilsin..
  • 16-01-2008, 20:55:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    karesım cok abartymıssın 500 post için millet 15 ytl verıyo sen 28$ diyosun

    20 ytl 2000 post atan var piyasayı iyi izle
  • 16-01-2008, 20:55:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fiyatları görünce şok oldum ne o öyle Özgün içerik mi ekliyorsun..
  • 16-01-2008, 20:56:18
    #5
    hergün 10 kişi açıyor aynıtür başlık içeri bir giriyorum.Fiyatlar Bom.
  • 16-01-2008, 21:02:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Uçmuşmuym..
    Yeniyim ya
    Editledim fiyatları.
  • 16-01-2008, 21:05:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Poweredbypost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçmuşmuym..
    Yeniyim ya
    Editledim fiyatları.
    hala ayakların yere inmemiş sneın iyiçe bak piyasaya
  • 16-01-2008, 21:20:51
    #8
    Poweredbypost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçmuşmuym..
    Yeniyim ya
    Editledim fiyatları.
    Bence de yenisin. Forumda yenisin, işte yenisin.
    Piyasadan haberin olmadan işe girmişsin.
    İlk mesajını buraya konu olarak atmışsın.
    Herhangi bir iTrader yok ve iş başında ücretin yarısını istiyorsun.

    Yanlış algılama amaç baltalamak değil, R10'da bu tür unsurlara önemle dikkat edilir.

    Saygılar.
  • 16-01-2008, 21:30:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yine değiştim..