Post ücretleri buyrun:
100 Konu 3 $
200 Konu 6$
300 Konu 9 $
400 Konu 12 $
500 Konu 15 $
Ödeme : Paypal
Forum, Wp, vs.. atılır
***** Post atılmaz...
Ücretin yarısı işin başlangıcında yarısı işin bitişinde alınır..
Saygılar..
Post atılır çok ucuz ! Şok Şok Şok
17
●1.079
- 16-01-2008, 20:15:23Üyeliği durduruldu
- 16-01-2008, 20:55:05Üyeliği durduruldukaresım cok abartymıssın 500 post için millet 15 ytl verıyo sen 28$ diyosun
20 ytl 2000 post atan var piyasayı iyi izle - 16-01-2008, 21:02:14Üyeliği durdurulduUçmuşmuym..

Yeniyim ya
Editledim fiyatları. - 16-01-2008, 21:05:16Üyeliği durdurulduhala ayakların yere inmemiş sneın iyiçe bak piyasayaPoweredbypost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2008, 21:20:51Bence de yenisin. Forumda yenisin, işte yenisin.Poweredbypost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasadan haberin olmadan işe girmişsin.
İlk mesajını buraya konu olarak atmışsın.
Herhangi bir iTrader yok ve iş başında ücretin yarısını istiyorsun.
Yanlış algılama amaç baltalamak değil, R10'da bu tür unsurlara önemle dikkat edilir.
Saygılar.
Özgün içerik mi ekliyorsun..
hergün 10 kişi açıyor aynıtür başlık içeri bir giriyorum.Fiyatlar Bom.