İngilizcen var mı arkadaşım ? Bu arada hoş geldin (:
İngilizcen varsa Wp için biraz mesaj attırabilirim..
Ücret iş bitimi teslim. (: Bilen Bilir..
Sağlıcakla..
Post atılır çok ucuz ! Şok Şok Şok
17
●1.079
- 17-01-2008, 02:49:57Açıklayıcı olmadıysa bidaha söliyim:jayrian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bence de yenisin. Forumda yenisin, işte yenisin.
Piyasadan haberin olmadan işe girmişsin. anladınmı
Amacım baltalamak değil diyorsun ama ne diceksin daha ...
