• 16-01-2008, 22:48:40
    #10
    İngilizcen var mı arkadaşım ? Bu arada hoş geldin (:
    İngilizcen varsa Wp için biraz mesaj attırabilirim..
    Ücret iş bitimi teslim. (: Bilen Bilir..

    Sağlıcakla..
  • 16-01-2008, 22:52:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İngilizcem dındık mındık var
  • 16-01-2008, 23:10:26
    #12
    Olmaz (: Neyse , eşe dosta söylerim sana iş çıkar , tecrübe etmiş olursun r10 işleyişini..

    Sağlıcakla..
  • 17-01-2008, 02:49:57
    #13
    jayrian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de yenisin. Forumda yenisin, işte yenisin.
    Piyasadan haberin olmadan işe girmişsin.
    İlk mesajını buraya konu olarak atmışsın.
    Herhangi bir iTrader yok ve iş başında ücretin yarısını istiyorsun.
    Yanlış algılama amaç baltalamak değil, R10'da bu tür unsurlara önemle dikkat edilir.
    Saygılar.
    Açıklayıcı olmadıysa bidaha söliyim:

    Bence de yenisin. Forumda yenisin, işte yenisin.
    Piyasadan haberin olmadan işe girmişsin. anladınmı

    Amacım baltalamak değil diyorsun ama ne diceksin daha ...
  • 17-01-2008, 19:48:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yok Mu iş verecek ? :S
  • 17-01-2008, 20:08:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Dolar Düşüyor Arkadaşlar
  • 17-01-2008, 20:19:58
    #16
    msn adresini yollar mısın 100 attıralım bakalım
  • 17-01-2008, 20:26:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn adresini yollar mısın 100 attıralım bakalım
    Pm Attım...
  • 27-01-2008, 14:43:03
    #18
    Online olunca lütfen bul beni....

    17-01-2008 tarihinde 200 post için anlaştık..
    ödemem var dedin paranızıda yolladım ama 10 post atıp bıraktınız ....