Poweredbypost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uçmuşmuym..
Yeniyim ya
Editledim fiyatları.
Bence de yenisin. Forumda yenisin, işte yenisin.
Piyasadan haberin olmadan işe girmişsin.
İlk mesajını buraya konu olarak atmışsın.
Herhangi bir iTrader yok ve iş başında ücretin yarısını istiyorsun.

Yanlış algılama amaç baltalamak değil, R10'da bu tür unsurlara önemle dikkat edilir.

Saygılar.