• 18-12-2007, 21:51:12
    #1
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaslar,

    Herhangi bir forumda psotculuk yapanlar icin ek bir ucret de benden gelebilir.

    nasil mi ?

    Eger o forumda Imzada link serbest ise ve o forumda 1000'den fazla Konusu varsa benim bir link koyma sartiyla ( sadece linkim , kendi yazisi olmayacak ) Aylik 5 Ytl benden !!!

    ne dersiniz arkadaslar , nasil bir fikir ?

    not : Deneme amacli 1 Ay icin ForumAlemi ve YaYamaz ile anlastik , BAsarili bir sekilde sonuclanirsa daha cok reklam yapmaya dusunuorum !
  • 18-12-2007, 21:57:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çogu forumda reklam yasak (

    biraz zor olacak sanırım
  • 18-12-2007, 22:11:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pm atılmıştır...
  • 18-12-2007, 22:14:20
    #4
    tamam r10 da 810 mesajım var 1000 yapınca olurmu :
  • 18-12-2007, 22:14:58
    #5
    bence..
    kimse garanti veremez 1 aylık imzada reklam yayını için...

    ama bazı siteler var üye imzalarına ücretle link alıyor..

    bu yöntem hem daha garanti hem daha etkili olur düşüncesindeyim

    Edit:

    r10 da 1.377 mesajım var
    bir silver üyeliğe reklam kabuldür
  • 18-12-2007, 22:23:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KaHRaMaNKeNTLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam r10 da 810 mesajım var 1000 yapınca olurmu :

  • 18-12-2007, 22:26:43
    #7
    her 1000 mesaj için 5 YTL ise anlaşabiliriz
  • 18-12-2007, 22:45:38
    #8
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    @Kahramankentli, 1000 olduguna gorusuruz !

    @Marcell , hangi forumda bana Pm ile bilgiler yollar misin?
    @forumalemi , Sİlver uyelik ne kadar burda ? haberim yok
  • 19-12-2007, 00:12:29
    #9
    Alıntı
    @forumalemi , Sİlver uyelik ne kadar burda ? haberim yok
    silver üyelik ücret 5$

    olumlu*olumsuz pm nizi bekliyorum