bence..
kimse garanti veremez 1 aylık imzada reklam yayını için...

ama bazı siteler var üye imzalarına ücretle link alıyor..

bu yöntem hem daha garanti hem daha etkili olur düşüncesindeyim

Edit:

r10 da 1.377 mesajım var
bir silver üyeliğe reklam kabuldür