bence..
kimse garanti veremez 1 aylık imzada reklam yayını için...
ama bazı siteler var üye imzalarına ücretle link alıyor..
bu yöntem hem daha garanti hem daha etkili olur düşüncesindeyim
Edit:
r10 da 1.377 mesajım var
bir silver üyeliğe reklam kabuldür