Selam arkadaslar,
Herhangi bir forumda psotculuk yapanlar icin ek bir ucret de benden gelebilir.
nasil mi ?
Eger o forumda Imzada link serbest ise ve o forumda 1000'den fazla Konusu varsa benim bir link koyma sartiyla ( sadece linkim , kendi yazisi olmayacak ) Aylik 5 Ytl benden !!!
ne dersiniz arkadaslar , nasil bir fikir ?
not : Deneme amacli 1 Ay icin ForumAlemi ve YaYamaz ile anlastik , BAsarili bir sekilde sonuclanirsa daha cok reklam yapmaya dusunuorum !