• 19-12-2007, 02:32:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    marcell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her 1000 mesaj için 5 YTL ise anlaşabiliriz
    Arkadaşın dediği gibi olursa olabilir ..
  • 19-12-2007, 03:35:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    güzel işmiş
  • 19-12-2007, 04:58:20
    #12
    hocam neyse işi ciddiye alalım.Kendi sitemden ve r10dan ikisinden yapabilirim.

    ancak şöyle birşey var diyelim 2bin mesajım varsa aylık 10 ytl mi olacak eger düşünürseniz msn : kahramankentli@sekerclub.com ekleyin.
  • 19-12-2007, 05:29:32
    #13
    imzama koyarım 1.7k
  • 20-12-2007, 10:53:09
    #14
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Tamam Yayamaz anlastik

    ForumAlemi ile de anlastik
  • 20-12-2007, 11:50:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    130 K Msj 9,4 K Uye 2 K da hit Var Butun Uyelerin imzasına Koyarım İstersen
  • 21-12-2007, 16:50:12
    #16
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    pendiksefiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    130 K Msj 9,4 K Uye 2 K da hit Var Butun Uyelerin imzasına Koyarım İstersen

    ne kadar istiyorsun ??
  • 21-12-2007, 17:33:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Kendi Forumumda Koyarım İstersen GDİ Paypala Ödeme Yaparsan
  • 25-12-2007, 14:10:49
    #18
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi Forumumda Koyarım İstersen GDİ Paypala Ödeme Yaparsan

    Kendi forumunda ne kadar konu actin ve ne kadar mesajin var senin sahsen ???

    bana istatistikleri soyle PP ile hemen 5 $ yollarim. Forumun linki yollamayi unutma !!