hocam neyse işi ciddiye alalım.Kendi sitemden ve r10dan ikisinden yapabilirim.

ancak şöyle birşey var diyelim 2bin mesajım varsa aylık 10 ytl mi olacak eger düşünürseniz msn : kahramankentli@sekerclub.com ekleyin.