Konu
Forum Postculara gelir firsati !!!
19-12-2007, 04:58:20
#12
KaHRaMaNKeNTLi
hocam neyse işi ciddiye alalım.Kendi sitemden ve r10dan ikisinden yapabilirim.
ancak şöyle birşey var diyelim 2bin mesajım varsa aylık 10 ytl mi olacak eger düşünürseniz msn :
kahramankentli@sekerclub.com
ekleyin.