• 19-12-2007, 14:54:14
    #10
    aradaşım bu forumda 4 mesajımın olma sebebi davetiye sistemi ile çalışması o yüzden başka arkadaşların niklerini kullanıyodum şu ana kadar bu forumda 100 e yakın mesajım var.ayrıca internette google de falone yazarsan ne kadar tanınan biri oldugumu görürüsün ayrıca şimdiye kadar kimseyi yüz üstü bırakmadım.
  • 19-12-2007, 19:57:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    f-alone (nekadar çok yabancı kullanıyodur bu ismi)
    her neyse konu bu değil sitenize baktım sanırsam
    msn uzantısındaki site için diyorsunuz gerçi site yok
    ortalıkta. Ve burdan baktığımızda pek ciddi gözükmüyorsunuz
    Yinede uygun birini bulmanız dileği ile.
    (Bu arada uygun bir sistem yazdırarak sitedeki bir panel üzerinden
    müşterileri onaylayarak kayıt edilen müşterileri bi veritabanında
    saklamanız daha iyi olur )
  • 19-12-2007, 21:25:17
    #12
    zaten dedigin sistemi kullanıyoırum sistemi yüklemek için siteyi kapattım açılır yarına