aradaşım bu forumda 4 mesajımın olma sebebi davetiye sistemi ile çalışması o yüzden başka arkadaşların niklerini kullanıyodum şu ana kadar bu forumda 100 e yakın mesajım var.ayrıca internette google de falone yazarsan ne kadar tanınan biri oldugumu görürüsün ayrıca şimdiye kadar kimseyi yüz üstü bırakmadım.