f-alone (nekadar çok yabancı kullanıyodur bu ismi)
her neyse konu bu değil sitenize baktım sanırsam
msn uzantısındaki site için diyorsunuz gerçi site yok
ortalıkta. Ve burdan baktığımızda pek ciddi gözükmüyorsunuz
Yinede uygun birini bulmanız dileği ile.
(Bu arada uygun bir sistem yazdırarak sitedeki bir panel üzerinden
müşterileri onaylayarak kayıt edilen müşterileri bi veritabanında
saklamanız daha iyi olur )