tanıdıgın resimlerini begenirken izniniz yok diyor. neyden dolayı böyle yapıyor.daha önce böyle birşey yoktu.
facede begenme izin yok diyor
5
●516
- 28-10-2012, 20:07:52bendede anlamıyorum ama kuzenlerimi ekliyorum hatta ablamı ekliyorum bu kişiy tanımıyor olabilirsiniz diyor blok yedim 2gün kafayı yicem ya face iycene cıvıttı
- 28-10-2012, 20:32:05geçen gün banada begenme yasagı vermişti.yaptıkların yüzünden begenme özelligi 24 saat sınırlandırıldı diye hata veriyordu.ben hesabıma pek girmem,girsemde arkadaş listemdekilerin gönderilerinden 3-5 tane begenir çıkarıp yani 3dk kaldıgımı dahi söyleyemem sitede.ne yaptımda ceza yedim onu anlamadım.bide yaptıkların yüzünden....ne yapmışım bari onuda söyle
- 28-10-2012, 20:33:12Ne yaptıgımızıda bilmiyorumkifatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne arkadaş ekledik nede başka birşey resimleri begeniyorduk. mark kıskandımı acaba beni begenmiyorsunuz diye
- 28-10-2012, 21:18:20Ben 30 gün yedim ceza, sen iyisin yine hocamfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beğeni/ yorum engelim var şu an