• 28-10-2012, 19:42:06
    #1
    merhaba arkadaşlar. 2 gun önce arkadaşa gülerken başıma geldi tanıdıgın resimlerini begenirken izniniz yok diyor. neyden dolayı böyle yapıyor.daha önce böyle birşey yoktu.
  • 28-10-2012, 20:07:52
    #2
    bendede anlamıyorum ama kuzenlerimi ekliyorum hatta ablamı ekliyorum bu kişiy tanımıyor olabilirsiniz diyor blok yedim 2gün kafayı yicem ya face iycene cıvıttı
  • 28-10-2012, 20:32:05
    #3
    geçen gün banada begenme yasagı vermişti.yaptıkların yüzünden begenme özelligi 24 saat sınırlandırıldı diye hata veriyordu.ben hesabıma pek girmem,girsemde arkadaş listemdekilerin gönderilerinden 3-5 tane begenir çıkarıp yani 3dk kaldıgımı dahi söyleyemem sitede.ne yaptımda ceza yedim onu anlamadım.bide yaptıkların yüzünden....ne yapmışım bari onuda söyle
  • 28-10-2012, 20:33:12
    #4
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün banada begenme yasagı vermişti.yaptıkların yüzünden begenme özelligi 24 saat sınırlandırıldı diye hata veriyordu.ben hesabıma pek girmem,girsemde arkadaş listemdekilerin gönderilerinden 3-5 tane begenir çıkarıp yani 3dk kaldıgımı dahi söyleyemem sitede.ne yaptımda ceza yedim onu anlamadım.bide yaptıkların yüzünden....ne yapmışım bari onuda söyle
    Ne yaptıgımızıda bilmiyorumki ne arkadaş ekledik nede başka birşey resimleri begeniyorduk. mark kıskandımı acaba beni begenmiyorsunuz diye
  • 28-10-2012, 21:18:20
    #5
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün banada begenme yasagı vermişti.yaptıkların yüzünden begenme özelligi 24 saat sınırlandırıldı diye hata veriyordu.ben hesabıma pek girmem,girsemde arkadaş listemdekilerin gönderilerinden 3-5 tane begenir çıkarıp yani 3dk kaldıgımı dahi söyleyemem sitede.ne yaptımda ceza yedim onu anlamadım.bide yaptıkların yüzünden....ne yapmışım bari onuda söyle
    Ben 30 gün yedim ceza, sen iyisin yine hocam Beğeni/ yorum engelim var şu an
  • 28-10-2012, 21:35:27
    #6
    bisürü fake hesap açtım,sattım.böyle bi engel yemedim hiç onlarda.ama hiçbişey yapmadıgım,3-5 günde bi girip 1-2dk bakıp çıktıgım hesabıma engel veriyor.facebookda kafayı yedi