Konu
facede begenme izin yok diyor
28-10-2012, 19:42:06
#1
Alpagu
merhaba arkadaşlar. 2 gun önce arkadaşa gülerken başıma geldi
tanıdıgın resimlerini begenirken izniniz yok diyor. neyden dolayı böyle yapıyor.daha önce böyle birşey yoktu.