geçen gün banada begenme yasagı vermişti.yaptıkların yüzünden begenme özelligi 24 saat sınırlandırıldı diye hata veriyordu.ben hesabıma pek girmem,girsemde arkadaş listemdekilerin gönderilerinden 3-5 tane begenir çıkarıp yani 3dk kaldıgımı dahi söyleyemem sitede.ne yaptımda ceza yedim onu anlamadım.bide yaptıkların yüzünden....ne yapmışım bari onuda söyle
Ne yaptıgımızıda bilmiyorumki

ne arkadaş ekledik nede başka birşey resimleri begeniyorduk. mark kıskandımı acaba beni begenmiyorsunuz diye