geçen gün banada begenme yasagı vermişti.yaptıkların yüzünden begenme özelligi 24 saat sınırlandırıldı diye hata veriyordu.ben hesabıma pek girmem,girsemde arkadaş listemdekilerin gönderilerinden 3-5 tane begenir çıkarıp yani 3dk kaldıgımı dahi söyleyemem sitede.ne yaptımda ceza yedim onu anlamadım.bide yaptıkların yüzünden....ne yapmışım bari onuda söyle