• 25-10-2012, 17:08:55
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın ben 2. admin felan yapmamaıştım hesabı kapatınca onlarda gitti.
    bi kimlik onaylama url si vardı onu bilen varmı 1 deneyeyim
    Sizinde büyük suçunuz var 1.5 milyon sayfa diyorsunuz toplamda, ama tek proil yönetiyor.Benim de başıma geldi böyle bir olay 3 tane 15k sayfa şuan profilin içinde ne kadar mail attıysam açılmadı geçmiş olsun
  • 25-10-2012, 17:13:16
    #11
    Durum vahim gibi görünsede, üzerine gitmelisin arkadaşım araştır nette çözerim şu kadar fiyata falan diyenlerle bi görüş . En azından bir miktar paraya halledersin inşallah

    Geçmiş olsun.
  • 25-10-2012, 17:15:28
    #12
    Öncelikle geçmiş olsun. Şuradan itiraz edebilirsin. Kimliğini screen olarak gönder,herhangi bir mevzu yoksa açılır geri. Benim hesabımı da kapatmışlardı itiraz ettim 1,1.5 haftaya geri açtılar.
  • 25-10-2012, 17:34:30
    #13
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum vahim gibi görünsede, üzerine gitmelisin arkadaşım araştır nette çözerim şu kadar fiyata falan diyenlerle bi görüş . En azından bir miktar paraya halledersin inşallah

    Geçmiş olsun.
    Öncelikle kimlik bilgilerimi yollamak isityorum ardından. olumlu veya olumsuz cevap gelmesini bekliyorum. olmassa bakacam artık



    Makay53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Şuradan itiraz edebilirsin. Kimliğini screen olarak gönder,herhangi bir mevzu yoksa açılır geri. Benim hesabımı da kapatmışlardı itiraz ettim 1,1.5 haftaya geri açtılar.
    hay allah razı olsun senden

    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum vahim gibi görünsede, üzerine gitmelisin arkadaşım araştır nette çözerim şu kadar fiyata falan diyenlerle bi görüş . En azından bir miktar paraya halledersin inşallah

    Geçmiş olsun.
    Öncelikle kimlik bilgilerimi yollamak isityorum ardından. olumlu veya olumsuz cevap gelmesini bekliyorum. olmassa bakacam artık



    Alıntı
    merhaba,

    e-postanız için teşekkür ederiz. Lütfen bu e-postayı kimliğinizin bir fotoğrafını ekleyerek yanıtlayın. Sorununuzu çözdükten sonra bu dijital görüntünün kaydını sunucularımızdan kalıcı olarak sileceğiz.

    Eklediğiniz kimlik:

    - bir devlet kurumu tarafından verilmiş olmalıdır (örneğin: Pasaport, sürücü ehliyeti)
    - renkli olmalıdır
    - tam adınız, doğum tarihiniz ve fotoğrafınız net biçimde gözükmelidir

    mümkünse, lütfen bu dosyayı jpeg görüntü formatında kaydedin ve kimliğinizin doğrulanması için gerekli olmayan tüm kişisel bilgilerin (ör. Baba adı, ehliyet numarası) üzerini kapatın. Ayrıca dosya eklerinizi güvenli bağlantı üzerinden göndermenizi tavsiye ederiz. Daha fazla bilgi için: https://www.facebook.com/help/?page=148993491850191.

    Yukarıdaki koşulları karşılayan bir kimlik göndermeniz sürece bu hesapla ilgili bir işlem yapamayacağımıza lütfen dikkat edin. Bu durumun neden olabileceği rahatsızlık için özür dileriz.

    Teşekkürler,

    ceylan
    user operations
    facebook
    arkadaŞlar 1 maİl geldİ bu nedemek ???
  • 25-10-2012, 17:40:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam. :|
  • 25-10-2012, 17:45:28
    #15
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    TurkishHiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. :|
    Allah Razı Olsun Beyefendi.

    YANLIZ BU GELEN MAİL NE DEMEK İSTEMİŞ ANLAMADIM
  • 25-10-2012, 17:46:04
    #16
    Kimliğini screen yapıp göndermen lazım.
  • 25-10-2012, 17:48:41
    #17
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    Makay53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimliğini screen yapıp göndermen lazım.
    KİMLİK BİLGİLERİM İLE Facebook"umda yazan bilgilerim 1-1 aynı açarlar mı?

    Fake Değil Kendi Kişisel Facebook"um Herşeyim Doğru.

    birde hangi bölmlerini göndercem hangilerini gizleyeyim. tc kimlik no gizlesem yeter
    mi?

    YOKSA TÜM BİLGİLERİMİ YOLLAYAYIMMI ARKALI ONLÜ TARATAYIM
  • 25-10-2012, 17:58:13
    #18
    Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KİMLİK BİLGİLERİM İLE Facebook"umda yazan bilgilerim 1-1 aynı açarlar mı?

    Fake Değil Kendi Kişisel Facebook"um Herşeyim Doğru.

    birde hangi bölmlerini göndercem hangilerini gizleyeyim. tc kimlik no gizlesem yeter
    mi?

    YOKSA TÜM BİLGİLERİMİ YOLLAYAYIMMI ARKALI ONLÜ TARATAYIM
    Açarlar açarlar.. Sadece ön kısmını taratsan yeterlidir. Ben TC Kimlik açık yollamıştım. Zaten uyarıyorlar yollamadan önce önemli yerleri kapatın vs gibisinden.. İstersen TC'ni kapatırsın sana kalmış orası.