Öncelikle geçmiş olsun. Şuradan itiraz edebilirsin. Kimliğini screen olarak gönder,herhangi bir mevzu yoksa açılır geri. Benim hesabımı da kapatmışlardı itiraz ettim 1,1.5 haftaya geri açtılar.