Durum vahim gibi görünsede, üzerine gitmelisin arkadaşım araştır nette çözerim şu kadar fiyata falan diyenlerle bi görüş . En azından bir miktar paraya halledersin inşallah
Geçmiş olsun.
Öncelikle kimlik bilgilerimi yollamak isityorum ardından. olumlu veya olumsuz cevap gelmesini bekliyorum. olmassa bakacam artık
Öncelikle geçmiş olsun.
Şuradan itiraz edebilirsin. Kimliğini screen olarak gönder,herhangi bir mevzu yoksa açılır geri. Benim hesabımı da kapatmışlardı itiraz ettim 1,1.5 haftaya geri açtılar.
hay allah razı olsun senden
Durum vahim gibi görünsede, üzerine gitmelisin arkadaşım araştır nette çözerim şu kadar fiyata falan diyenlerle bi görüş . En azından bir miktar paraya halledersin inşallah
Geçmiş olsun.
Öncelikle kimlik bilgilerimi yollamak isityorum ardından. olumlu veya olumsuz cevap gelmesini bekliyorum. olmassa bakacam artık
Alıntı
merhaba,
e-postanız için teşekkür ederiz. Lütfen bu e-postayı kimliğinizin bir fotoğrafını ekleyerek yanıtlayın. Sorununuzu çözdükten sonra bu dijital görüntünün kaydını sunucularımızdan kalıcı olarak sileceğiz.
Eklediğiniz kimlik:
- bir devlet kurumu tarafından verilmiş olmalıdır (örneğin: Pasaport, sürücü ehliyeti)
- renkli olmalıdır
- tam adınız, doğum tarihiniz ve fotoğrafınız net biçimde gözükmelidir
mümkünse, lütfen bu dosyayı jpeg görüntü formatında kaydedin ve kimliğinizin doğrulanması için gerekli olmayan tüm kişisel bilgilerin (ör. Baba adı, ehliyet numarası) üzerini kapatın. Ayrıca dosya eklerinizi güvenli bağlantı üzerinden göndermenizi tavsiye ederiz. Daha fazla bilgi için:
https://www.facebook.com/help/?page=148993491850191.
Yukarıdaki koşulları karşılayan bir kimlik göndermeniz sürece bu hesapla ilgili bir işlem yapamayacağımıza lütfen dikkat edin. Bu durumun neden olabileceği rahatsızlık için özür dileriz.
Teşekkürler,
ceylan
user operations
facebook
arkadaŞlar 1 maİl geldİ bu nedemek ???