• 25-10-2012, 18:08:43
    #19
    Belkide profiliniz kapatıldı. Sayfalarınızda adminsiz kaldığı için "yöneticiler görebilir" durumuna geçti.

    Eğer başka admin yoksa tabi. Profiliniz açıldıgında belki tekrar gelir sayfalarınız
  • 25-10-2012, 18:13:40
    #20
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belkide profiliniz kapatıldı. Sayfalarınızda adminsiz kaldığı için "yöneticiler görebilir" durumuna geçti.

    Eğer başka admin yoksa tabi. Profiliniz açıldıgında belki tekrar gelir sayfalarınız
    Hani derler ya bu sana akıl ağacı olsun diye açılırsa 1 sayfada en az 4 admin yapcam hepside eski hesap olcak artık sütten ağzım 1 kere yandı
  • 25-10-2012, 18:20:27
    #21
    Öcelikle Geçmiş olsun ...

    benımde aynı sekılde kişisel profilim kapandı defalarca kımlık gonderdım her hafta mail attım atıyorumda onlarda cevap verıyor artık ceylan hanımla kadir beyle arkada olduk ama açmıyorlar

    Alıntı
    Merhaba,

    Hesabınız Facebook Koşulları’nı ihlal ettiğiniz için kapatılmıştır. Yalnızca bir ürünün, hizmetin veya fırsatın tanıtımını ya da reklamını yapmak amacıyla istenmeyen mesajlar gönderen ve nesneler oluşturan kullanıcıların hesaplarını kapatıyoruz.

    Sorumlu olduğunuz içeriklerden bir veya birkaçının böyle bir faaliyet içinde olduğu tespit edilmiştir. Bu faaliyetlere örnekler:

    - Sahtekarlık yaparak paylaşım, beğenme veya tıklamayı teşvik etme
    - Vaat edilen işlevi yerine getirmeme
    - Vaat edilen ödülü vermeme
    - Vaat edilen içeriğe yönlendirmeme
    - Bir kullanıcının güvenliğini tehlikeye atma sonucu doğuracak paylaşım, beğenme veya tıklamaları teşvik etme
    - JavaScript kodunun kopyalanıp yapıştırılmasını zorunlu tutma veya talep etme
    - Yalnızca çevrimiçi hediye promosyonları için kullanılan sayfalar düzenleme

    Ne yazık ki, hiçbir koşul altında hesabınızı yeniden etkinleştiremeyeceğiz.
  • 26-10-2012, 03:39:16
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Daha geri gelmez o profil. İmkansızın da ötesinde. Kendimden biliyorum. 1 milyonluk sayfalar da bende yok oldu. Aynı şeyleri yaşıyoruz. Geri açmıyorlar. Kimlik vs. her şey yolladım gerçek isim soyisim kullanıyordum ama gerçek isim soyisim kullanmamaktan ban yedim

    Facebook Türkiye ekibi tam bir ÖKÜZDÜR. Aksini iddaa eden de öküzdür. Açık ve net.
    Herkese iyi geceler. Çok geçmiş olsun. Zayiat büyük.
  • 26-10-2012, 06:05:34
    #23
    olaylar olaylar
  • 26-10-2012, 11:00:11
    #24
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    Yolladım Kimlik bilgimi bakalım ne diyecek
  • 26-10-2012, 11:21:25
    #25
    Bende kimlik yolladım ama sonuç 0
  • 26-10-2012, 11:29:01
    #26
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kimlik yolladım ama sonuç 0
    sizin facebook profiliniz ile kimlik bilgileriniz 1-1 aynı mı??
  • 26-10-2012, 11:45:44
    #27
    Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin facebook profiliniz ile kimlik bilgileriniz 1-1 aynı mı??
    Evet aynı