Daha geri gelmez o profil. İmkansızın da ötesinde. Kendimden biliyorum. 1 milyonluk sayfalar da bende yok oldu. Aynı şeyleri yaşıyoruz. Geri açmıyorlar. Kimlik vs. her şey yolladım gerçek isim soyisim kullanıyordum ama gerçek isim soyisim kullanmamaktan ban yedim
Facebook Türkiye ekibi tam bir ÖKÜZDÜR. Aksini iddaa eden de öküzdür.

Açık ve net.
Herkese iyi geceler. Çok geçmiş olsun. Zayiat büyük.