• 15-11-2010, 10:04:20
    #19
    kayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda kendinize gizemli hava vermeyi seviyorsunuz ya insan raydan çıkıyor, yok püf noktaları varmış ta yok şuymuş yok buymuş, ben size püf noktasını söyleyeyim, eskiden dondurulan hesap açıldığında direkt sayfada admin olarak görünürdü, şimdi ise hesapı dondurup açtıktan sonra hemen görünmüyor, 1-2 saat beklemeniz lazım...Denenmiş ve görülmüştür...
    Aynen amma naz yapmışlar he, yalvartacak mısınız milleti?
  • 15-11-2010, 10:14:13
    #20
    sanırım hesabı dondururken "ayrılma nedeni" ile alakalı birşey. "Facebookta fazla zaman harcıyorum" secerseniz tekrar aktif ettiğinizde yönetici olarak kalıyorsunuz. "Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim." secerseniz yöneticiliginizin otomatik olarak geri gelmeyecegi zaten orda yaziyor.
  • 15-11-2010, 10:18:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kadir2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım hesabı dondururken "ayrılma nedeni" ile alakalı birşey. "Facebookta fazla zaman harcıyorum" secerseniz tekrar aktif ettiğinizde yönetici olarak kalıyorsunuz. "Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim." secerseniz yöneticiliginizin otomatik olarak geri gelmeyecegi zaten orda yaziyor.

    ''Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim." seçersen bile geri dönüyor ama eskisi gibi hemen aktif olmuyor,bir süre beklemek gerekiyor, 2- 3 sayfam var; dün dondurduğum bir hesapımı açtım, hiç birisinde yönetici olarak görünmedi, 3 saat sonra felan baktım kendiliğinden tüm sayfalarda yönetici olarak görünüyordu Yani senin anlayacağın, dondurduğun hesapı açtıktan sonra bir süre beklemek gerekiyor sadece...
  • 15-11-2010, 10:32:45
    #22
    bu işe facebook'un bir an önca el atması lazım kesinlikle böyle bişeye izin vermemesi lazım. Benmde bi sayfam gitti böyle. Aslında daha bu konuya gelene kadar facebook'un düzeltmesi gereken bi ton şeyi var sistem çok kötü.
  • 15-11-2010, 10:45:27
    #23
    Sayfa yöneticisinin silinememesi çok iyi bir önlemdi
  • 15-11-2010, 10:46:06
    #24
    bence hala gizli adminliği açıklıyacağiniza gizli adminliğin iptal etme yollarını ve paylaşımını yapin sayfa satın alan arkadaşlarda mağdur olmasın
  • 15-11-2010, 12:20:32
    #25
    Bende devam etmekte gizli admin denedim bende oluyor
  • 15-11-2010, 12:23:08
    #26
    Richardo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gizli Admin Yöntemi Hala Var..Fakat ufak bi kac püf noktası var onuda kimse paylasmak istemes..İki yıldır sayfalarla uğrastığımdan Kendi basıma deneme yanılmayla öğrendiğim yöntemlerim var )

    bizimlede paylasırmısın
  • 15-11-2010, 12:23:44
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. gizli adminlik kalkmadı

    2. kurucu kaldırılamıyordu dün sayfamın birinden atıldığımı gördüm sanırım oda eski haline dönmüş..

    3. konu yanlış yerde: https://www.r10.net/sosyal-aglar/