Gizli adminlik kalktımı_? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alış:
Gizli adminlik kalktımı_?
27
●
2.187
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Alış:
Gizli adminlik kalktımı_?
1
2
3
4
15-11-2010, 15:28:55
#28
ByeStebaN
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
FurkanOzsan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence hala gizli adminliği açıklıyacağiniza gizli adminliğin iptal etme yollarını ve paylaşımını yapin sayfa satın alan arkadaşlarda mağdur olmasın
evet daha dün adam grubu geri almış benden
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler