sanırım hesabı dondururken "ayrılma nedeni" ile alakalı birşey. "Facebookta fazla zaman harcıyorum" secerseniz tekrar aktif ettiğinizde yönetici olarak kalıyorsunuz. "Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim." secerseniz yöneticiliginizin otomatik olarak geri gelmeyecegi zaten orda yaziyor.
''Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim." seçersen bile geri dönüyor ama eskisi gibi hemen aktif olmuyor,bir süre beklemek gerekiyor, 2- 3 sayfam var; dün dondurduğum bir hesapımı açtım, hiç birisinde yönetici olarak görünmedi, 3 saat sonra felan baktım kendiliğinden tüm sayfalarda yönetici olarak görünüyordu

Yani senin anlayacağın, dondurduğun hesapı açtıktan sonra bir süre beklemek gerekiyor sadece...