sanırım hesabı dondururken "ayrılma nedeni" ile alakalı birşey. "Facebookta fazla zaman harcıyorum" secerseniz tekrar aktif ettiğinizde yönetici olarak kalıyorsunuz. "Sadece bir süreliğine. Geri döneceğim." secerseniz yöneticiliginizin otomatik olarak geri gelmeyecegi zaten orda yaziyor.