konuyu düzenlemiştim, veri kaybından sonra yine saçma konu yüklenmiş...
arkadaşlar bu konuyu açan ben değilim, aynı yerde çalıştığımız hasan isminde bir eleman vardı. benim pcde r10nun şifre hatırlatma aktif olduğu için bazen arkdaş benim pcye oturup sağı solu inceliyordu. kendisi açmış. ama şunuda belirteyim o zamanlar trendyol yeniydi ve yatırım arıyordu sanırım, bu elemanda üst düzey birisiyle sıkı fıkı olduğundan bahsediyordu. beni tanıyanlar bilir böyle saçma çocuksu konularla uğraşmam. o zamanlar forumda da çok aktif olmuyordum sadece işim olan domain kısmına girip kısa bir inceleme yapıp çıkıyordum... felan filan mevzu böyle arkadaşlar... takılın
Alış: Çıldırdık !.. Her Üye Başı 40 Kuruş Ödüyoruz
35
●2.952
- 03-11-2010, 00:41:51Kardeşim firma boş bi firma değil büyük ünlü bi firma kuruşuna kadar paranı ödüyorlar yetkili kişilerlede tanışıcaksınız ben temsilciyimBuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2010, 00:42:56Üyeliği durduruldubüyük bir firma.. msn adresi by_ çapkınWBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acayip geldi bana ama..
- 03-11-2010, 00:45:46Çok güldümBuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Büyük bir firma ise burda neden açıklama yapmıyorsunuz firma ismini ne gibi bir sakıncası olacak ki? - 03-11-2010, 00:47:24Kaç ayda büyümüş 3 aydamı ?
O değilde bende aynı bu şekilde para verecek olsam nerden bileceğim ki kim nerden ne kadar üye getirmiş ?
acayip geldi bana ama..
