• 03-11-2010, 00:37:26
    #1
    konuyu düzenlemiştim, veri kaybından sonra yine saçma konu yüklenmiş...

    arkadaşlar bu konuyu açan ben değilim, aynı yerde çalıştığımız hasan isminde bir eleman vardı. benim pcde r10nun şifre hatırlatma aktif olduğu için bazen arkdaş benim pcye oturup sağı solu inceliyordu. kendisi açmış. ama şunuda belirteyim o zamanlar trendyol yeniydi ve yatırım arıyordu sanırım, bu elemanda üst düzey birisiyle sıkı fıkı olduğundan bahsediyordu. beni tanıyanlar bilir böyle saçma çocuksu konularla uğraşmam. o zamanlar forumda da çok aktif olmuyordum sadece işim olan domain kısmına girip kısa bir inceleme yapıp çıkıyordum... felan filan mevzu böyle arkadaşlar... takılın
  • 03-11-2010, 00:38:29
    #2
    Fake profilden önerme yapabilirim
  • 03-11-2010, 00:39:12
    #3
    dusuk ucret bence... 100 uye gunluk bıraz zor zaten... tabı ne sıtesı olduguda onemlı...
  • 03-11-2010, 00:39:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam eğer para alamazsak sizden mi isteyeceğiz? Yoksa öylesine duydunuz da mı konu açtınız ?
  • 03-11-2010, 00:41:51
    #5
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer para alamazsak sizden mi isteyeceğiz? Yoksa öylesine duydunuz da mı konu açtınız ?
    Kardeşim firma boş bi firma değil büyük ünlü bi firma kuruşuna kadar paranı ödüyorlar yetkili kişilerlede tanışıcaksınız ben temsilciyim
  • 03-11-2010, 00:42:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim firma boş bi firma değil büyük ünlü bi firma kuruşuna kadar paranı ödüyorlar yetkili kişilerlede tanışıcaksınız ben temsilciyim
    büyük bir firma.. msn adresi by_ çapkın acayip geldi bana ama..
  • 03-11-2010, 00:45:46
    #7
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük bir firma.. msn adresi by_ çapkın acayip geldi bana ama..
    Çok güldüm

    Büyük bir firma ise burda neden açıklama yapmıyorsunuz firma ismini ne gibi bir sakıncası olacak ki?
  • 03-11-2010, 00:47:24
    #8
    Kaç ayda büyümüş 3 aydamı ?

    O değilde bende aynı bu şekilde para verecek olsam nerden bileceğim ki kim nerden ne kadar üye getirmiş ?
  • 03-11-2010, 00:49:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Var mı emek verip, üye toplayıp, para alım durumunun sonucunu buraya yazmak isteyen?