WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim firma boş bi firma değil büyük ünlü bi firma kuruşuna kadar paranı ödüyorlar yetkili kişilerlede tanışıcaksınız ben temsilciyim
büyük bir firma.. msn adresi by_ çapkın acayip geldi bana ama..