Konu
Alış
Çıldırdık !.. Her Üye Başı 40 Kuruş Ödüyoruz
03-11-2010, 00:45:46
#7
CaSt
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
büyük bir firma.. msn adresi by_ çapkın
acayip geldi bana ama..
Çok güldüm
Büyük bir firma ise burda neden açıklama yapmıyorsunuz firma ismini ne gibi bir sakıncası olacak ki?