BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük bir firma.. msn adresi by_ çapkın acayip geldi bana ama..
Çok güldüm

Büyük bir firma ise burda neden açıklama yapmıyorsunuz firma ismini ne gibi bir sakıncası olacak ki?