BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer para alamazsak sizden mi isteyeceğiz? Yoksa öylesine duydunuz da mı konu açtınız ?
Kardeşim firma boş bi firma değil büyük ünlü bi firma kuruşuna kadar paranı ödüyorlar yetkili kişilerlede tanışıcaksınız ben temsilciyim