Konu
Alış
Çıldırdık !.. Her Üye Başı 40 Kuruş Ödüyoruz
03-11-2010, 00:41:51
#5
WBmuHAfiz
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam eğer para alamazsak sizden mi isteyeceğiz? Yoksa öylesine duydunuz da mı konu açtınız ?
Kardeşim firma boş bi firma değil büyük ünlü bi firma kuruşuna kadar paranı ödüyorlar yetkili kişilerlede tanışıcaksınız ben temsilciyim