linefinesoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adama bir algoritma söylüyoruz.Açık kaynak bana verdiğini benden habersiz dağıtıyor .Yöntem çöp oluyor.O yüzden Eğitim olaylarını da ful bitirdim artık ,kimseye ne method ve eğitim vermiyorum ücretli =).
3 Tane yazılımcı değiştirdim hepsi yarım yamalak bıraktı .
En sonunda kendim otomasyon yaptım.1 haftadır kafa patlatıyorum çözecem diye =).Bu saatte hala ayaktayım dostum =).

Millet fiyatları çok yukarı çekmiş dediğin gibi ama ben yine de uygun tutmaya çalışırım biliyorsun

Yüklemeye başladım .Sorun çıkmazsa botta 1-2 güne yüklü stok olur.Sana da bilgi veririm.