• 21-12-2021, 05:54:57
    #10
    linefinesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar stabil calisan bir sistem olsa kimse bunu satmaz galiba hesapların 7 8 liraya satıldığı bir dönemde ☺️
    Bir çok kişi ile görüştüm yazmaya herkes yazarım diyor fakat hesap açma konusunda kimse garanti vermiyor. Ben programcıyim Facebook dan anlamam diyor.
    Yani yazdırdigim program 1 hesap bile açmasa parami alırım diyor. Aman dikkat
    O yüzden artık r10da yazılım işi yaptırmıyorum şahsen ben Adama bir algoritma söylüyoruz.Açık kaynak bana verdiğini benden habersiz dağıtıyor .Yöntem çöp oluyor.
    O yüzden Eğitim olaylarını da ful bitirdim artık ,kimseye ne method ve eğitim vermiyorum ücretli =).
    3 Tane yazılımcı değiştirdim hepsi yarım yamalak bıraktı .
    En sonunda kendim otomasyon yaptım.1 haftadır kafa patlatıyorum çözecem diye =).Bu saatte hala ayaktayım dostum =).





    Millet fiyatları çok yukarı çekmiş dediğin gibi ama ben yine de uygun tutmaya çalışırım biliyorsun


    Yüklemeye başladım .Sorun çıkmazsa botta 1-2 güne yüklü stok olur.Sana da bilgi veririm.
  • 21-12-2021, 15:15:32
    #11
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yüzden artık r10da yazılım işi yaptırmıyorum şahsen ben Adama bir algoritma söylüyoruz.Açık kaynak bana verdiğini benden habersiz dağıtıyor .Yöntem çöp oluyor.
    O yüzden Eğitim olaylarını da ful bitirdim artık ,kimseye ne method ve eğitim vermiyorum ücretli =).
    3 Tane yazılımcı değiştirdim hepsi yarım yamalak bıraktı .
    En sonunda kendim otomasyon yaptım.1 haftadır kafa patlatıyorum çözecem diye =).Bu saatte hala ayaktayım dostum =).





    Millet fiyatları çok yukarı çekmiş dediğin gibi ama ben yine de uygun tutmaya çalışırım biliyorsun


    Yüklemeye başladım .Sorun çıkmazsa botta 1-2 güne yüklü stok olur.Sana da bilgi veririm.

    Aynen hocam birde fiyatları sabit tutulmasını çok isterim şahsen satış yapmaya başlayan bir arkadaş hemen fiyatları arttırıyor sırf fiyatı pahalı diye almamazlık değilde o politikayı uyguladığı için o kişiden hesap almayı bırakıyorum yani fiyat arttırabilir doğal olarak normal ama birazcık sabit kalsın be kardeşim snaa bi alışalım ama yok işte
  • 21-12-2021, 15:32:39
    #12
    Serenitie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam birde fiyatları sabit tutulmasını çok isterim şahsen satış yapmaya başlayan bir arkadaş hemen fiyatları arttırıyor sırf fiyatı pahalı diye almamazlık değilde o politikayı uyguladığı için o kişiden hesap almayı bırakıyorum yani fiyat arttırabilir doğal olarak normal ama birazcık sabit kalsın be kardeşim snaa bi alışalım ama yok işte
    Ben onlara kısaca fırsatçı diyorum. İki taraflı düşünmek lazım herzaman.