Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden artık r10da yazılım işi yaptırmıyorum şahsen ben Adama bir algoritma söylüyoruz.Açık kaynak bana verdiğini benden habersiz dağıtıyor .Yöntem çöp oluyor.
O yüzden Eğitim olaylarını da ful bitirdim artık ,kimseye ne method ve eğitim vermiyorum ücretli =).
3 Tane yazılımcı değiştirdim hepsi yarım yamalak bıraktı .
En sonunda kendim otomasyon yaptım.1 haftadır kafa patlatıyorum çözecem diye =).Bu saatte hala ayaktayım dostum =).





Millet fiyatları çok yukarı çekmiş dediğin gibi ama ben yine de uygun tutmaya çalışırım biliyorsun


Yüklemeye başladım .Sorun çıkmazsa botta 1-2 güne yüklü stok olur.Sana da bilgi veririm.

Aynen hocam birde fiyatları sabit tutulmasını çok isterim şahsen satış yapmaya başlayan bir arkadaş hemen fiyatları arttırıyor sırf fiyatı pahalı diye almamazlık değilde o politikayı uyguladığı için o kişiden hesap almayı bırakıyorum yani fiyat arttırabilir doğal olarak normal ama birazcık sabit kalsın be kardeşim snaa bi alışalım ama yok işte