Aynen hocam birde fiyatları sabit tutulmasını çok isterim şahsen satış yapmaya başlayan bir arkadaş hemen fiyatları arttırıyor sırf fiyatı pahalı diye almamazlık değilde o politikayı uyguladığı için o kişiden hesap almayı bırakıyorum yani fiyat arttırabilir doğal olarak normal ama birazcık sabit kalsın be kardeşim snaa bi alışalım ama yok işte
Ben onlara kısaca fırsatçı diyorum. İki taraflı düşünmek lazım herzaman.