linefinesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar stabil calisan bir sistem olsa kimse bunu satmaz galiba hesapların 7 8 liraya satıldığı bir dönemde ☺️
Bir çok kişi ile görüştüm yazmaya herkes yazarım diyor fakat hesap açma konusunda kimse garanti vermiyor. Ben programcıyim Facebook dan anlamam diyor.
Yani yazdırdigim program 1 hesap bile açmasa parami alırım diyor. Aman dikkat
O yüzden artık r10da yazılım işi yaptırmıyorum şahsen ben Adama bir algoritma söylüyoruz.Açık kaynak bana verdiğini benden habersiz dağıtıyor .Yöntem çöp oluyor.
O yüzden Eğitim olaylarını da ful bitirdim artık ,kimseye ne method ve eğitim vermiyorum ücretli =).
3 Tane yazılımcı değiştirdim hepsi yarım yamalak bıraktı .
En sonunda kendim otomasyon yaptım.1 haftadır kafa patlatıyorum çözecem diye =).Bu saatte hala ayaktayım dostum =).





Millet fiyatları çok yukarı çekmiş dediğin gibi ama ben yine de uygun tutmaya çalışırım biliyorsun


Yüklemeye başladım .Sorun çıkmazsa botta 1-2 güne yüklü stok olur.Sana da bilgi veririm.