• 30-10-2021, 22:00:29
    #10
    düzelicek inşallah be az kaldı
  • 30-10-2021, 23:27:55
    #11


    15 dk oldu.Kapalı kart.Yeni hesap sayılır. 4 saattir ugraşıyorum çözecez diye.

    Algoritma değişiyor sadece dönem dönem.Faceye ayak uydurmak zor.
    Testlere devam .
  • 31-10-2021, 02:30:36
    #12
    Merhaba dostlar, yıllardır dönüşüm reklamı açıyorum son 1 aydır inanılmaz bir sipariş kaybı var sorunun bu bahsettiğiniz durumlardanmı kaynaklanıyor acaba ? 1 Kasım'da neler düzelecek ? Eğer bilgidi testi olan yöntemi olan yazarsa çok sevinirim ? Dernekleşelim bu konuda
  • 31-10-2021, 03:10:05
    #13
    Kesinlikle katılıyorum ödemeli reklam ilkeye uyduğun takdirde tabi ki iyi ama tüm sektörler için söylenemez, yaşanılan sorunlarda hesapları kısıt olayını uzatacağını düşünüyorum bence akıllarında ki "tamam hesaptan 25 dolar bir reklam harcasın ama kısıtlanmasını kaldırıp ön doğrulama vs kimlik onayını yapsın daha sonra reklamını atsın" diyor.
    Velhasıl kelam Eşikli reklam olayının son zamanlarına geldik yeni methodların bulunmayacağı anlamına gelmiyor ama artık 5 TL ye hesap alıp reklam atamayacak mevcut piyasanın yaklaşık yüzde yetmişi.
    Yani vaziyet alın ortalık karışacak
  • 31-10-2021, 21:20:18
    #14
    Sorun güncel olarak devam etmekte.
  • 31-10-2021, 22:46:49
    #15
    Meta ADS Hizmetleri
    Delete...! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun güncel olarak devam etmekte.
    Şahsen ilk günlerde ben sorun yaşamıyordum fakat 2 gündür, kart ekleyip beklemiş, reklam hesabı açılmış beklemiş, ads aktif edilmiş beklemiş, çerezlenmiş beklemiş bütün hesaplarımda aynı sorunu yaşıyorum. Bugün doğrulanmış işletmeden reklam attım o da kısıtlandı. Olay enteresan hale gidiyor.
  • 01-11-2021, 00:18:42
    #16
    FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ilk günlerde ben sorun yaşamıyordum fakat 2 gündür, kart ekleyip beklemiş, reklam hesabı açılmış beklemiş, ads aktif edilmiş beklemiş, çerezlenmiş beklemiş bütün hesaplarımda aynı sorunu yaşıyorum. Bugün doğrulanmış işletmeden reklam attım o da kısıtlandı. Olay enteresan hale gidiyor.
    Biz de atamıyorsak şu an sıkıntı =) Dün 2-3 tane zor bela attık .Şu an yine aynı .Çalışmalara devam .
    Adsye girer girmez kısıt atıyor diyenler olmuş bari gece iyi tarafımdayken bir güzellik yapayım =)

    Reklam bile atmadan kısıt yiyenler ilkeyi burdan onaylasın . (fb.com/adsmanagere girmeden )
    https://www.facebook.com/certificati...iscrimination/
  • 01-11-2021, 00:19:58
    #17
    Meta ADS Hizmetleri
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de atamıyorsak şu an sıkıntı =) Dün 2-3 tane zor bela attık .Şu an yine aynı .Çalışmalara devam .
    Adsye girer girmez kısıt atıyor diyenler olmuş bari gece iyi tarafımdayken bir güzellik yapayım =)

    Reklam bile atmadan kısıt yiyenler ilkeyi burdan onaylasın .
    https://www.facebook.com/certificati...iscrimination/
    Baya kafa yorduk hocam ama her zaman işe yarayan kartlanıp beklemiş hesaplar vb bile işe yaramıyorsa arayışlara ve beklemeye devam etmek en güzeli
  • 01-11-2021, 00:22:06
    #18
    FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya kafa yorduk hocam ama her zaman işe yarayan kartlanıp beklemiş hesaplar vb bile işe yaramıyorsa arayışlara ve beklemeye devam etmek en güzeli
    4-5 ay yine aynı muhabbet olmuştu.Şu face çalışanları bizim kadar kafa yormuyordur =) .İmzamdaki fiyata bak ne yapmışım bu arada =) .Reklamımızı da yapalım madem reklamcıyız =).