Facebook Reklam Son mu Buluyor ?
25
●1.371
- 30-10-2021, 23:27:55


15 dk oldu.Kapalı kart.Yeni hesap sayılır. 4 saattir ugraşıyorum çözecez diye.
Algoritma değişiyor sadece dönem dönem.Faceye ayak uydurmak zor.
Testlere devam . - 31-10-2021, 02:30:36Merhaba dostlar, yıllardır dönüşüm reklamı açıyorum son 1 aydır inanılmaz bir sipariş kaybı var sorunun bu bahsettiğiniz durumlardanmı kaynaklanıyor acaba ? 1 Kasım'da neler düzelecek ? Eğer bilgidi testi olan yöntemi olan yazarsa çok sevinirim ? Dernekleşelim bu konuda
- 31-10-2021, 03:10:05Kesinlikle katılıyorum ödemeli reklam ilkeye uyduğun takdirde tabi ki iyi ama tüm sektörler için söylenemez, yaşanılan sorunlarda hesapları kısıt olayını uzatacağını düşünüyorum bence akıllarında ki "tamam hesaptan 25 dolar bir reklam harcasın ama kısıtlanmasını kaldırıp ön doğrulama vs kimlik onayını yapsın daha sonra reklamını atsın" diyor.
Velhasıl kelam Eşikli reklam olayının son zamanlarına geldik yeni methodların bulunmayacağı anlamına gelmiyor ama artık 5 TL ye hesap alıp reklam atamayacak mevcut piyasanın yaklaşık yüzde yetmişi.
Yani vaziyet alın ortalık karışacak
- 31-10-2021, 22:46:49Şahsen ilk günlerde ben sorun yaşamıyordum fakat 2 gündür, kart ekleyip beklemiş, reklam hesabı açılmış beklemiş, ads aktif edilmiş beklemiş, çerezlenmiş beklemiş bütün hesaplarımda aynı sorunu yaşıyorum. Bugün doğrulanmış işletmeden reklam attım o da kısıtlandı. Olay enteresan hale gidiyor.Delete...! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 00:18:42Biz de atamıyorsak şu an sıkıntı =) Dün 2-3 tane zor bela attık .Şu an yine aynı .Çalışmalara devam .FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsye girer girmez kısıt atıyor diyenler olmuş bari gece iyi tarafımdayken bir güzellik yapayım =)
Reklam bile atmadan kısıt yiyenler ilkeyi burdan onaylasın . (fb.com/adsmanagere girmeden )
https://www.facebook.com/certificati...iscrimination/ - 01-11-2021, 00:19:58Baya kafa yorduk hocam ama her zaman işe yarayan kartlanıp beklemiş hesaplar vb bile işe yaramıyorsa arayışlara ve beklemeye devam etmek en güzeliAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 00:22:064-5 ay yine aynı muhabbet olmuştu.Şu face çalışanları bizim kadar kafa yormuyordur =) .İmzamdaki fiyata bak ne yapmışım bu arada =) .Reklamımızı da yapalım madem reklamcıyız =).FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

