FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen ilk günlerde ben sorun yaşamıyordum fakat 2 gündür, kart ekleyip beklemiş, reklam hesabı açılmış beklemiş, ads aktif edilmiş beklemiş, çerezlenmiş beklemiş bütün hesaplarımda aynı sorunu yaşıyorum. Bugün doğrulanmış işletmeden reklam attım o da kısıtlandı. Olay enteresan hale gidiyor.
Biz de atamıyorsak şu an sıkıntı =) Dün 2-3 tane zor bela attık .Şu an yine aynı .Çalışmalara devam .
Adsye girer girmez kısıt atıyor diyenler olmuş bari gece iyi tarafımdayken bir güzellik yapayım =)

Reklam bile atmadan kısıt yiyenler ilkeyi burdan onaylasın . (fb.com/adsmanagere girmeden )
https://www.facebook.com/certificati...iscrimination/