Baya kafa yorduk hocam ama her zaman işe yarayan kartlanıp beklemiş hesaplar vb bile işe yaramıyorsa arayışlara ve beklemeye devam etmek en güzeli
4-5 ay yine aynı muhabbet olmuştu.Şu face çalışanları bizim kadar kafa yormuyordur =) .İmzamdaki fiyata bak ne yapmışım bu arada =) .Reklamımızı da yapalım madem reklamcıyız =).