Kesinlikle katılıyorum ödemeli reklam ilkeye uyduğun takdirde tabi ki iyi ama tüm sektörler için söylenemez, yaşanılan sorunlarda hesapları kısıt olayını uzatacağını düşünüyorum bence akıllarında ki "tamam hesaptan 25 dolar bir reklam harcasın ama kısıtlanmasını kaldırıp ön doğrulama vs kimlik onayını yapsın daha sonra reklamını atsın" diyor.
Velhasıl kelam Eşikli reklam olayının son zamanlarına geldik yeni methodların bulunmayacağı anlamına gelmiyor ama artık 5 TL ye hesap alıp reklam atamayacak mevcut piyasanın yaklaşık yüzde yetmişi.
Yani vaziyet alın ortalık karışacak