Biz de atamıyorsak şu an sıkıntı =) Dün 2-3 tane zor bela attık .Şu an yine aynı .Çalışmalara devam .
Adsye girer girmez kısıt atıyor diyenler olmuş bari gece iyi tarafımdayken bir güzellik yapayım =)
Reklam bile atmadan kısıt yiyenler ilkeyi burdan onaylasın .
https://www.facebook.com/certificati...iscrimination/
Baya kafa yorduk hocam ama her zaman işe yarayan kartlanıp beklemiş hesaplar vb bile işe yaramıyorsa arayışlara ve beklemeye devam etmek en güzeli