• 28-12-2020, 21:19:47
    #1
    Arkadaşlar bildiğiniz günlük etkileşimi +1milyon olan sosyal medya sağlayıcılarina temsilci atama şartı gelmişti. Gecen haftalarda google Türkiye'ye temsilcilik açacağını duyurdu ama hala Facebook Instagram ve Twitter'dan ses yok.Yeni yilla birlikte Türkiyede temsilcilik açmayan firmalara reklam yasağı gelecek. Bu konu hakkında bilgisi olan var mi ? Reklam yasaginda vpn ile bağlanip reklan verilebilecek mi ya da Türkiye konumunda bulunan kimsenin karşısına reklam çıkmayacak mı ? Son 3 gun kaldı ve ortada net bir bilgi yok. Eger reklam verecekler vpn ile reklam verebilecekse suanlik cok sıkıntı olmayacağını düşünmekteyim ama reklamı görecek olan müşteriler Türkiye konumunda olduğu için reklami goremezlerse çok büyük sıkıntı gibi gözüküyor. Sizlerin yorumunuz nedir?
  • 28-12-2020, 21:23:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önümüzdeki seçimlerde 8 milyon Z kuşağı seçmen geliyor. Cevap net olur seçmenden.
  • 28-12-2020, 21:25:23
    #3
    Gelecek seçimlerin kaderi Z Kuşağının elinde sen Z Kuşağının elinden böyle bir şeyi alırsan diyip susacağım gerisi zaten belli gibi
  • 28-12-2020, 21:25:51
    #4
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümüzdeki seçimlerde 8 milyon Z kuşağı seçmen geliyor. Cevap net olur seçmenden.
    O boyutu baska bir boyut ama reklam yasağı çok büyük bir önem taşımaktadır.Benim gibi e ticaret yapan kişiler firmalar büyük holdingler için sosyal medya çok önemli reklam yasağı gelirse büyük firmalar bile iflas verebilir.
  • 28-12-2020, 21:28:33
    #5
    İnstagramın ABD den sonraki en büyük reklam pazarı Türkiye. İstiyorsa açmasın.Ticarette kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez merak etmeyin. 1 kere ceza yer 2. ye temsilciyi atar
  • 28-12-2020, 21:31:32
    #6
    ErrN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagramın ABD den sonraki en büyük reklam pazarı Türkiye. İstiyorsa açmasın.Ticarette kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez merak etmeyin. 1 kere ceza yer 2. ye temsilciyi atar
    Hocam zaten cezayi yedi 10 ve 20 milyon tl olmak üzere ama hala bi harekete geçmediler. Tabi bu ceza çok büyük bir mebla değil ama reklam yasağı çok büyük bir yaptırım oluyor. Benim düşüncem bu zamana kadar cezalar cok büyük olmadığı için ne kadar geç acarsak o kadar iyi gözüyle baktıklarıni düşündüm ama 3 gun kaldi hala bir ses yok boyle giderse 1 ocak günü hic kimse reklam acamayacak gibi.
  • 28-12-2020, 21:31:32
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O boyutu baska bir boyut ama reklam yasağı çok büyük bir önem taşımaktadır.Benim gibi e ticaret yapan kişiler firmalar büyük holdingler için sosyal medya çok önemli reklam yasağı gelirse büyük firmalar bile iflas verebilir.
    Facebook reklamlarından %18 Kdv2 ve %15 stopaj alınıyor. Nasıl kapatacak?
  • 28-12-2020, 21:35:19
    #8
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook reklamlarından %18 Kdv2 ve %15 stopaj alınıyor. Nasıl kapatacak?
    Yani ödüyorsa temsilcilik acarlardi ama hala acmadilar temsilcilik acilmayip reklam yasağı gelirse işte o zaman vay halimize
  • 29-12-2020, 01:22:48
    #9
    Ülkede adalet olsaydı değil temsilcilik üs bile kurarlardı.