ErrN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnstagramın ABD den sonraki en büyük reklam pazarı Türkiye. İstiyorsa açmasın.Ticarette kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez merak etmeyin. 1 kere ceza yer 2. ye temsilciyi atar
Hocam zaten cezayi yedi 10 ve 20 milyon tl olmak üzere ama hala bi harekete geçmediler. Tabi bu ceza çok büyük bir mebla değil ama reklam yasağı çok büyük bir yaptırım oluyor. Benim düşüncem bu zamana kadar cezalar cok büyük olmadığı için ne kadar geç acarsak o kadar iyi gözüyle baktıklarıni düşündüm ama 3 gun kaldi hala bir ses yok boyle giderse 1 ocak günü hic kimse reklam acamayacak gibi.