wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook reklamlarından %18 Kdv2 ve %15 stopaj alınıyor. Nasıl kapatacak?
Yani ödüyorsa temsilcilik acarlardi ama hala acmadilar temsilcilik acilmayip reklam yasağı gelirse işte o zaman vay halimize