Arkadaşlar bildiğiniz günlük etkileşimi +1milyon olan sosyal medya sağlayıcılarina temsilci atama şartı gelmişti. Gecen haftalarda google Türkiye'ye temsilcilik açacağını duyurdu ama hala Facebook Instagram ve Twitter'dan ses yok.Yeni yilla birlikte Türkiyede temsilcilik açmayan firmalara reklam yasağı gelecek. Bu konu hakkında bilgisi olan var mi ? Reklam yasaginda vpn ile bağlanip reklan verilebilecek mi ya da Türkiye konumunda bulunan kimsenin karşısına reklam çıkmayacak mı ? Son 3 gun kaldı ve ortada net bir bilgi yok. Eger reklam verecekler vpn ile reklam verebilecekse suanlik cok sıkıntı olmayacağını düşünmekteyim ama reklamı görecek olan müşteriler Türkiye konumunda olduğu için reklami goremezlerse çok büyük sıkıntı gibi gözüküyor. Sizlerin yorumunuz nedir?