Dostlar merhaba, r10 üzerinden düzenli olarak 150 tl faturalandırmalı reklam hesapları alıp e-ticaret sitem için reklam çıkıyorum. Bu konularda bilgi sahibi olan arkadaşlara birkaç sorum olacaktı;
1) Bu reklamlar ilerleyen zamanlarda domain engeli riski yaşatır mı? Yaşatırsa domain engelini kaldırmanın yolu var mı?
2) Cloaker denilen sistemi kullanmak ne kadar mantıklı? Olmazsa olmaz bir şey mi yoksa kullanmasakta olur mu?
3) Satın aldığım cloaker sisteminde ilgili linki düzenledikten sonra cloaker linkini bm reklamında şimdi alışveriş yap butonu ekleyip oraya linki yapıştırıyorum. Ancak reklamlar yayınlanınca sponsorlu reklamdaki butona tıklayınca benim web sitem açmıyor sahte urlnin içeriğini çıkarıyor karşıma buda reklamın etkisini düşürecektir diye düşünüyorum.
4) Yukarıda bahsettiğim maddelerde yaptığım yanlışlar nedir? Bu konulardaki tavsiyelerinizi, dikkat etmem gereken önemli detayları paylaşabilirseniz çok sevinirim.
Domain engelli ve cloaker hk.
5
●103
- 13-12-2020, 04:38:57
- 13-12-2020, 04:44:501- evet banlatacak. banı açan arkadaşlar var forumda ama bikaç kez ban yerse açılırmı artık bilemem
2- site içeriği illegak, bahis, +18se ve domain ban yemek istemiyorsanız kullanmalısınız.
3- siz masaüstüden girdiğiniz için bot olarak algılanıyorsunuz ve fake linke gidiyorsunuz. mobilden reklamınızı gören kullanıcılar o an cloacker problem yoksa sitenize gidiyor
4- tavsiyem madem siteniz var hocam ödeterek reklam çıkıp pikselinizi akıllandırmaya bakın belirli bi seviyeden sonra 150lik hesapları kullanmaktansa ödeterek reklam çıkmanın çok daha iyi olduğunu anlayacaksınız.
sevgiler
- 13-12-2020, 04:50:451- anladım hocam teşekkürlerVenerable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2- hocam telefon kılıfları vs aksesuar mevcut illegal bir şey yok sitemde yine de cloaker kullanmalı mıyım sizce?
3- yok hocam mobilden profilime gelen beğeni bildirimlerinden sponsorlu reklamı görüyorum orada şimdi alışveriş yap butonuna tıklayınca sahte url çıkıyor karşıma sitem çıkmıyor başka insanlarda böyle mi oluyor yoksa sorunsuz siteme ulaşıyorlar mı onu bilmek isterim açıkçası...
4- ödeterek reklam nedir hocam bilgi sahibi değilim ne yazık ki... - 13-12-2020, 04:54:50domain ban istemiyorsanız kullanın hocam.yahyayilmaz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sipariş alıyorsanız, cloacker panelinizde gerçek ziyaretçileriniz artış gösteriyorsa problem yoktur
150 tl borç takmak yerine düzgün bir facebook pixeli ve bm hesabında 150 tlnizi ödeyip reklam çıkın
- 13-12-2020, 15:27:36Selamlar,yahyayilmaz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) İlerde dediğiniz bazen bu durum 5-6 reklamdan sonra sorun bile yaratabiliyor. Bundan dolayı cloaker kullanmanızı tavsiye ederim.
2) Cloaker hem limit düşme sorununu önler, hemde reklamlarınız sorunsuz döner.(Sağlam ise cloaker)
3) Cloakerler genelde mobil için uyumlu oluyor(istisnalar hariç), reklamınızı mobile açtığınızda bir sorun kalmaz.
4) Yukarıda bahsettikleriniz de yanlışınız yok, sadece e-ticaret sitesi olduğu için, ödeyerek gitmenizi tavsiye ederim. Belli bir süre sonra, dönüşüm başı maliyetin ciddi derecede aza inecektir. - 13-12-2020, 16:22:41Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam cevaplarınız için
3) zaten mobile çıkıyorum reklamı ben kendimde mobilde reklam linkine tıklayınca sahte urlye atıyor beni o tereddüt etti sadece
4) değerlendireceğim bunu