Venerable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- evet banlatacak. banı açan arkadaşlar var forumda ama bikaç kez ban yerse açılırmı artık bilemem

2- site içeriği illegak, bahis, +18’se ve domain ban yemek istemiyorsanız kullanmalısınız.

3- siz masaüstüden girdiğiniz için bot olarak algılanıyorsunuz ve fake linke gidiyorsunuz. mobilden reklamınızı gören kullanıcılar o an cloacker problem yoksa sitenize gidiyor

4- tavsiyem madem siteniz var hocam ödeterek reklam çıkıp pikselinizi akıllandırmaya bakın belirli bi seviyeden sonra 150’lik hesapları kullanmaktansa ödeterek reklam çıkmanın çok daha iyi olduğunu anlayacaksınız.

sevgiler
1- anladım hocam teşekkürler

2- hocam telefon kılıfları vs aksesuar mevcut illegal bir şey yok sitemde yine de cloaker kullanmalı mıyım sizce?

3- yok hocam mobilden profilime gelen beğeni bildirimlerinden sponsorlu reklamı görüyorum orada şimdi alışveriş yap butonuna tıklayınca sahte url çıkıyor karşıma sitem çıkmıyor başka insanlarda böyle mi oluyor yoksa sorunsuz siteme ulaşıyorlar mı onu bilmek isterim açıkçası...

4- ödeterek reklam nedir hocam bilgi sahibi değilim ne yazık ki...