Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

1) İlerde dediğiniz bazen bu durum 5-6 reklamdan sonra sorun bile yaratabiliyor. Bundan dolayı cloaker kullanmanızı tavsiye ederim.
2) Cloaker hem limit düşme sorununu önler, hemde reklamlarınız sorunsuz döner.(Sağlam ise cloaker)
3) Cloakerler genelde mobil için uyumlu oluyor(istisnalar hariç), reklamınızı mobile açtığınızda bir sorun kalmaz.
4) Yukarıda bahsettikleriniz de yanlışınız yok, sadece e-ticaret sitesi olduğu için, ödeyerek gitmenizi tavsiye ederim. Belli bir süre sonra, dönüşüm başı maliyetin ciddi derecede aza inecektir.

teşekkür ederim hocam cevaplarınız için

3) zaten mobile çıkıyorum reklamı ben kendimde mobilde reklam linkine tıklayınca sahte urlye atıyor beni o tereddüt etti sadece
4) değerlendireceğim bunu